Pajad.

De senaste två veckorna har min kombo Anna och jag börjat göra oss hemmastadda i lägenheten. Bland annat har det gjorts en massa rackarns mat, lullats, solats och andra trevliga saker som man kan göra när man är två. Igår bakade jag till exempel blåbär och hallonmuffins och ikväll gjorde Anna en paj som var så god att jag fick en smärre smaklöksorgasm.

Från och med imorgon är vårt schema fullspäckat med trevligheter såsom middag med vänner, ståuppkomik, tjejmiddag och heldag på IKEA. Får se hur det går med min växande förkylning som jag mer eller mindre lyckat försökt ignorera ända sedan förra helgen. Tänker att det är lite som med disk, myggbett och väckarklockor - om man låtsas att de inte finns så försvinner de efter ett tag!

Bjuder avslutningsvis på en bild på mina fina muffinsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback