Tack och bock!

Så hade det gått en stund igen mellan mina blogginlägg. Vill be om ursäkt för detta, och lovar på heders att det kommer hända igen.

I lördags var det inflyttningsfest i vår lägenhet, och det kom folk från när och fjärran för att deltaga på tillställningen. På något vänster lyckades vi duka upp för 14 personer i vårt lilla kök, och sen rullade folk in under hela kvällen. Vi hoppade studsmatta, bastade, drack varandra till, dansade och hade allmänt magiskt kul. Personligen tackade jag för mig vid kvart över fem, och övriga var inte långt efter.

Vi håller visserligen fortfarande på med saneringen, men det går sakta men säkert framåt.

Imorgon blir det sensommarfest med jobbet, och på lördag är vi inbjudna till en storslagen kräftskiva hos Marcus. Detta ser vi fram emot med glädje, och det ska bli intressant att gå på min allra första bjudning av detta slag! Innan dess ska hattar inhandlas och planer smidas.

Vill återigen passa på att tacka alla som var med i lördags för en lyckad fest! Kul att ni kom, och ni är alltid välkomna tillbaka till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback