Flytta hit och flytta dit...

Så var min del av inflyttningen typ klar. Skaffade alla saker hit i lördags med hjälp av Mia och Marcus, och när allt var inställt satte vi oss på en brygga, delade en bag-in-box rosé och njöt av den fina solnedgången. Det slutade med en aningen skum kväll med skumma aktiviteter, och vi somnade redan kring 00. Men kul var det!

Nu är det en och en halv dag kvar ungefär innan Anna kommer ner, och jag längtar som aldrig förr. Då kan vi ställa in grejer, fixa och trixa, skriva en att-köpa-på-IKEA-lista och ordna vårt gemensamma hem. Och lotta om vem som ska bo vart. Det är kanske en fördel innan vi börjar ställa i ordning alla grejer!

Rätt soft att internet funkar här nere idag. Igår höll jag nämligen på avlida av uttråkning utan både TV och internet.

Imorgon efter jobbet ska jag städa ur lägenheten på söder. Inte så att jag skriker av glädje, men det är sånt som måste göras. När det är klart har jag verkligen flyttat på riktigt, och då är det bara att se framåt.

Har börjat bjuda in folk hejvilt till inflyttningsfesten som kommer hållas 22:a augusti också, och det ska bli så magiskt kul! Underbart!

Nä, om man ska ta och provelda i öppenspisen kanske?

Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback